Profesjonalna rehabilitacja wykonywana w domu pacjenta

Kilka tygodni temu złamałem nogę. Poszedłem z kolegami z Gdańska rozerwać się po pracy i zwyczajnie zagrać w piłkę nożną na Orliku. Starałem się wypaść jak najlepiej, ale jak to należy zwykle bywa wówczas dzieją się nieprzewidziane okoliczności.



Skończyło się tak, że po starciu z jednym z kolegą złamałem nogę. Byłem tym faktem przerażony. Okazało się, że czeka mnie rehabilitacja. Na szczęście moja koleżanka doradziła mi profesjonalnego rehabilitanta. Okazało się, że nie musiałem nawet wychodzić ze własnego domu, co byłoby dla mnie de facto bardzo trudne i uciążliwe. W szczególności, że w domu jedynie tata ma prawo jazdy, a pracuje stosunkowo do późna. W każdym razie cieszyłem się, że mogą skorzystać z pomocy fachowców, którzy po prostu przyjeżdżali do mnie na kwadrat. Na początku byłem oczywiście pełen obaw, jak to należy wszystko będzie wyglądało. Jednakże mój terapeuta rehabilitacyjny to człowiek o złotym sercu.
Ma nie tylko i wyłącznie edukację i doświadczenie, a również bardzo dobre podejście do wykonywanego zawodu. Co jakiś czas coś zażartuje, dlatego atmosfera jest niezwykle przyjemnaa. Bardzo ważne jest natomiast to, że wspaniała ta rehabilitacja generalnie przebiega w zgodzie z planem. Czuję, że krok po kroku wracam do adekwatnej sprawności w nogach. To jeszcze odrobinę potrwa, aczkolwiek cieszę się, że udało mi się natrafić na specjalistów, którzy wykonują tego typu usługi w zgodzie z najwyższymi standardami. Szczerze mówiąc wcześniej przed tym niefortunnym wydarzeniem wręcz nie wiedziałem, że jest taka możliwość. W każdej sytuacji wydawało mi się, że trzeba koniecznie iść do placówki prywatnej lub publicznej itd. Nawet nie wiem, jak bym to zrobił, bo początkowe dni były dla mnie realnie bardzo trudne. Tym bardziej cieszę się, że znajoma powiedziała mi o takich medycznych fachowcach, którzy przyjeżdżają do mnie do domu i zwyczajnie sukcesywnie realizują zamiar terapii rehabilitacyjnej. Wierzę, że przyniesie to odpowiednie efekty.
Zobacz więcej: przejdz na tą stronę o fizjoterapii.