Firmowe logo

Logo jest zwykle pierwszym, co rzuca się w oczy klientom, którzy wykonali zakupy w danym sklepie lub natknęli się na jakąś stronę internetową. Logo musi być łatwe, łatwe do zapamiętania, łatwe do odwzorowania na papierze dosłownie bez żadnych zdolności artystycznych. Logo firmy musi być również dopasowane charakterystyką do jej działalności.



Jeżeli już firma para się czymś związanym z naturą, to najlepiej, ażeby było zielone albo żółte. Jeżeli już zajmuje się sprzedażą produktów luksusowych, warto zastosować złotą lub czarną kolorystykę.
Rozwiązań w zakresie projektowania jest wiele. Projektowanie logo może utworzyć specjalista grafik, niemniej jednak najpierw może się zająć tym cały dział kreatywny, który będzie proponował różnorodne rozwiązania. Następnie grafik jedynie wprowadzi w życie pomysły, jakie powstały w głowach pracowników działu kreatywnego. W wielu przypadkach inne osoby, nawet niezwiązane bezpośrednio z projektowaniem mają głowę pełną pomysłów i świeże pomysły, które dobrze sprawdzają się, gdy powstaje kreacja logo. Z całkowitą czyli stu procentową pewnością warto przygotować wiele logotypów i dać je do akceptacji poszczególnym osobom w firmie. Wówczas to osoby będą mogły wyrazić swoje zdanie na temat logotypu i w razie konieczności wskażą elementy, które są według nich niespójne. To w rzeczywistości wiele pomaga i warto w takiej okoliczności pamiętać o tym, że przygotowanie logotypów nie powinno przenigdy spoczywać na głowie jednej osoby, bo ta osoba może nie mieć wystarczającej wiedzy, ażeby stworzyć coś, co będzie realnie unikatowe i co zachwyci ludzi. Dużo osób jednak może wytworzyć prawdziwą burzę mózgów, która da taki efekt.
Polecana strona: zobacz stronę.